• 918 44 880
  • post@norgeseventer.no

HVA SIER KUNDENE – REFERANSER

Marie Skadsheim – Yolo Events (samarbeidspartner)

Vi i Yolo Events AS samarbeider jevnlig med Norges Eventer, de skuffer aldri!

Utdrikningslag (Tilbakemelding fra gjestene)

Vi fikk ett fantastisk utdrikkingslag med mange varierte og innholdsrike aktiviteter. Anbefales på det sterkeste om du vil ha diverse spennende aktiviteter.

Kristin Henriksen – Sandvika Storsenter (Black friday kampanje)

Supert engasjement rundt vårt event, utrolig hyggelig at dere plukket opp det vi gjorde så raskt og er med på å spre dette videre via deres kanal.

Sommerfest – (Tilbakemeldinger fra deltakerne)

Svært fornøyd med arrangementet. – Maten var kjempegod. – Servicen var svært bra. – Godt organisert.

Niclas Remsøy, Dronenett.no (Leverandørregister og redaksjonell omtale)

Som leverandør/ annonsør får du mye for pengene, da du blir presentert på en skikkelig måte og enkelt blir funnet blant landets søkere.

Henrik Morken Nielsen, underholdning/ skuespiller og komiker (Redaksjonell omtale)

Jeg har fått enormt god respons.

Camilla Kopperud, Bni (Redaksjonell omtale)

Etter artikkelen fikk jeg 3-4 henvendelser.

Aase-Hilde Brekke, Mindfulness (Video, content marketing)

Takk til Norges Eventer for proffesjonell håndtering av intervju med meg om stressmestring. De er lydhøre, kjappe og vennlige – en god kombinasjon!

Diodor Bugge, Evolve Kiropraktorklinikk (Mediestrategi, grafisk utforming/ kampanje)

Jeg vil anbefale Norges Eventer på det høyeste. De har vært veldig effektive og følgt opp til enhver tid. Tre ord som beskriver de veldig godt er kompetanse, kreativitet og punktlighet. Jeg gleder meg til videre samarbeid!

Anders Dahl Eriksen, CoreCom film (samarbeidspartner)

Har på kort tid blitt fast samarbeidspartner med Norges Eventer. En fryd å jobbe med. Kreative, fulle av guts og sper godt om seg med synergi til sine partnere og kunder. Kommer til å bli viktige innen events.

Trude Maarud – NRK (Tv aksjonen, annonse og kampanje)

Takk til Eventpuls som skapte økt oppmerksomhet rundt programmet SOLGT sin deltakelse i årets TV-aksjon 2015 på NRK. Vi er veldig fornøyde og ønsker å bruke dere ved neste anledning.